Kasutajatingimused

1. Üldsätted

1.1. benecom.ee veebilehe omaja ja veebipoes müüja on Benecom OÜ, reg nr 10673556, KMKN EE100619618 (edaspidi Benecom või müüja), asukohaga Mähe-Kaasiku tee 24, Tallinn.
1.2. Käesolevad tingimused on müügilepinguks veebipoest tooteid ostva tarbija (füüsiline isik) või ärikliendi (juriidiline isik) ja müüja vahel. Kui tarbija/äriklient on esitanud veebipoes tellimuse, loetakse, et ta on täielikult nõustunud käesolevate üldtingimustega, müügitingimustega ja ka privaatsuspoliitikaga.
1.3. Kõik veebilehel avalikustatud toote hinnad sisaldavad käibemaksu.
1.4. Müüjale jääb õigus muuta hindu ja käesolevaid tingimusi igal ajal sellest ette teatamata. Vastavad muudatused kajastuvad müüja veebipoes.
1.5. Müüja veebipoe benecom.ee toodete valik, hinnad ja sooduspakkumised kehtivad ainult müüja veebipoes.
1.6. Veebipoest tellitud tooteid toimetatakse kohale ainult Eesti Vabariigi piires.

2. Toote tellimine tarbija poolt

2.1. Valige sobiv toode ja vajutage nuppu „Lisa ostukorvi“
2.2. Kui soovitud tooted on valitud, sisenege ostukorvi lehele, vajutades paremal üleval olevat nuppu „Ostukorv”. Ostukorvis on näha kõik valitud tooted.
2.3. Ostukorvis saab muuta toodete koguseid ja vajaduse korral toote eemaldada. Lisaks on võimalik kasutada allahindluskoodi (kupong) juhul, kui see on olemas.
2.4. Tellimuse vormistamiseks täitke kõik nõutud andmeväljad, valige sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja makseviis ning klõpsake lingil „Kinnitan tellimuseˮ. Seejärel suunatakse Teid panka arvet tasuma.
2.5. Pangaülekandega tasumisel kuvatakse ekraanile arve, mille saate tasuda Teile sobivas pangas.
2.6. Tellimused, mille eest ei ole tasutud, tühistatakse, kui tellimuse vormistamisest on möödunud 24 tundi.

3. Toote kohaletoimetamine tarbijale

3.1. Müügileping tarbija ja müüja vahel loetakse sõlmituks arvates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva makse laekumist Benecom OÜ arvelduskontole.
3.2. Pärast müügilepingu jõustumist (st ostjapoolset ettemaksuarve tasumist) komplekteerib müüja tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks kullerile.
3.3. Tellimused, mis on esitatud ja mille eest ettemaks on laekunud müüja arvelduskontole tööpäevadel enne kella 13.00, edastab müüja kullerfirmale järgneva 3 tööpäeva jooksul.
3.4. Viivitusteta kohaletoimetamiseks peab tarbija hoolega üle kontrollima kohaletoimetamiseks sisestatud andmed.
3.5. Alates 49,00 eurost on toodete kohaletoimetamine Eestis tasuta.
3.6. Müüja logistikapartneriteks tellimuste kohaletoimetamisel on Omniva (AS Eesti Post) ja Smartpost (Itella) pakiautomaadid ja kulleriga kohale teenus. Kauba kättesaamine on võimalik ka Benecom OÜ kontorist kohapeal, aadressil Mähe-Kaasiku tee 24, Tallinn.
3.7. Täpsemate tarneviiside ning hindadega on võimalik tutvuda veebilehel www.benecom.ee ikoonile “Ostukorv” vajutades.
3.8. Transpordi käigus vigastada saanud tooted, kuid mitte tootepakendid, asendatakse tarbijale.
3.9. Juhul kui toode on laost otsa lõppenud, pakume võimalust valida teine toode või tagastame raha.
3.10. Müüja ei vastuta toodete kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui tooted on logistikapartneritele üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida müüja ei saanud mõjutada või ette näha.

4. Tarbija taganemisõigus

4.1. benecom.ee veebipoest ostetud toodete osas kehtivad Eesti Vabariigi seadustes ettenähtud garantii ja tagastamise kord.
4.2. Tarbija peab oma tagastamissoovist teada andma e-posti aadressil pood@benecom.ee 14 kalendripäeva jooksul pärast toote kättesaamist.
4.3. Tagastatav toode peab olema kasutamata, kahjustamata ja originaalpakendis.
4.4. Toote tagastamise kulud kannab tarbija, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.
4.5. Müüja tagastab tarbijale raha 10 tööpäeva jooksul alates toote kättesaamisest.
4.6. Avatud pakendiga tooted tagastamisele ei kuulu.

5. Toote tellimine ärikliendi poolt

5.1. Valige sobiv toode ja vajutage nuppu „Lisa ostukorvi”.
5.2. Kui soovitud tooted on valitud, sisenege ostukorvi lehele, vajutades paremal üleval olevat nuppu „Ostukorv”. Ostukorvis on näha kõik valitud tooted.
5.3. Ostukorvis saab muuta toodete koguseid ja vajaduse korral toote eemaldada. Lisaks on võimalik kasutada allahindluskoodi (kupong) juhul, kui see on olemas.
5.4. Tellimuse vormistamiseks täitke kõik nõutud andmeväljad, valige sobiv toodete kohaletoimetamise viis ning klõpsake lingil „Kinnitan tellimuseˮ.
5.5. Seejärel saadetakse tellimus kontorisse komplekteerimisele.
5.6. Tellimused, mida ei ole kinnitatud, tühistatakse, kui tellimuse vormistamisest on möödunud 24 tundi.

6. Toodete kohaletoimetamine ärikliendile

6.1. Pärast tellimuse esitamist komplekteerib müüja tellimuse, koostab arve ning annab tooted kohaletoimetamiseks üle kullerile.
6.2. Tellimused, mis on esitatud tööpäevadel enne kella 13.00 saab äriklient kätte järgneva 3 tööpäeva jooksul.
6.3. Viivitusteta kohaletoimetamiseks peab äriklient hoolega üle kontrollima kohaletoimetamiseks sisestatud andmed.
6.4. Alates 99,00 eurost on toodete kohaletoimetamine ärikliendile Eestis tasuta.
6.5. Müüja logistikapartneriteks tellimuste kohaletoimetamisel on Omniva (AS Eesti Post) ja Smartpost (Itella) pakiautomaadid ja kulleriga kohale teenus. Kauba kättesaamine on võimalik ka Benecom OÜ kontorist kohapeal, aadressil Mähe-Kaasiku tee 24, Tallinn.
6.6. Kullerteenuse transpordi valikul peab äriklient ise tagama selle, et tema esindaja on kohal kauba vastuvõtmiseks aadressil ajavahemikul E-R kl 9-17.00. Kulleritel ei ole kohustust ette helistada.
6.7. Täpsemate tarneviiside ning hindadega on võimalik tutvuda koduleheküljel www.benecom.ee ikoonile “Ostukorv” vajutades.
6.8. Transpordi käigus vigastada saanud tooted, kuid mitte tootepakendid, asendatakse ärikliendile.
6.9. Müüja ei vastuta toodete kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui tooted on logistikapartneritele üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida müüja ei saanud mõjutada või ette näha.

7. Ärikliendi taganemisõigus

7.1. benecom.ee veebipoest ostetud toote kohta kehtivad Eesti Vabariigi seadustes ettenähtud garantii ja tagastamise kord.
7.2. Pretensioonid, mis puudutavad arvet ja/või tooteid, tuleb esitada 48 tunni jooksul alates toodete kättesaamisest oma suhtluskanali kaudu: tellimus@guinot.ee, tellimus@benecom.ee või tellimus@marycohr.ee. Hilisemaid pretensioone ei rahuldata.
7.3. Tagastamisele kuuluv toode peab olema kasutamata, kahjustamata ja originaalpakendis.
7.4. Tagastamisele kuulub toode, mis on mittevastav tellitule või praak.
7.5. Avatud pakendiga tooted tagastamisele ei kuulu.
7.6. Toote tagastamise kulud kannab äriklient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.

8. Isikuandmete töötlemine

8.1. Benecom OÜ peab ostja isikuandmete konfidentsiaalsena hoidmist ja kaitset väga oluliseks ja tagab kliendiandmete töötlemise seaduslikkuse.
8.2. Ostja annab veebipoes andmeid sisestades müüjale õiguse koguda ja töödelda ostja isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-posti aadress) ning edastada logistikapartneritele isikuandmeid toodete kohaletoimetamiseks.
8.3. Müüjal on õigus kasutada ostja kontaktandmeid reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks ostjale.
8.4. Ostjal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või toote kohaletoimetamiseks, andes sellest Benecom OÜ-le teada e-kirja teel.
8.5. Andmete töötlemine on seaduslik, õiglane ja ostjale läbipaistev.
8.6. Isikuandmeid säilitatakse kujul, mis võimaldab ostjat tuvastada ainult seni, kuni see on vajalik selle eesmärgi täitmiseks, milleks isikuandmeid töödeldakse.
8.7. Isikuandmeid töödeldakse viisil, mis tagab isikuandmete asjakohase turvalisuse, sealhulgas kaitseb loata või ebaseadusliku töötlemise eest ning juhusliku kaotamise, hävitamise või kahjustumise eest, kasutades asjakohaseid tehnilisi või korralduslikke meetmeid.