• Professionaalse ilu kodu
  • +372 56 207 002
  • Mähe-Kaasiku tee 24, 11911, Tallinn, Estonia
  • E -R: 09:00 – 16:30

Korduma Kippuvad Küsimused

Kui kaua säilib toode pärast avamist?

Kasutusperiood peale avamist on märgitud toote pakendile. Selle tunneb ära väikese avatud  purgi märgikese järgi, kuhu on sisse märgitud soovitatav kasutusperiood kuudes peale pakendi avamist:

Number näitab soovitatavad kasutusperioodi, mis aja jooksul tuleks toode ära kasutada. Üldiselt jäävad ajad 6 kuu (6M) ja 18 kuu (18M) vahele.

Kas te saadate tootesämpleid/näidiseid?

Benecom OÜ ei saada tootenäidiseid. Kuid tooteid saab proovida ja testida, minnes Benecomi Oü ametliku edasimüügiga tegeleva salongi ( https://benecom.ee/salongid/ ), kus iluterapeut jagab vastavat infot ning ka Sinu nahale sobivamaid sämpelid.

Kas tooteid testitakse loomade peal?

Toodetes olevaid aktiivained on valitud nii, et nad respekteeriksid loodust, kuna Benecom Oü teadvustab looduse haprust ning teeb kõik võimaliku selle
hoidmiseks.

Seetõttu ei testita tooteid ka loomade peal.

Kuidas ma leian endale lähima salongi?

Meie edasimüüjad (Ilusalongid ja Spa-d) leiab SALONGIDE alt  Leia lähim salong.

Kas toode on originaal?

Jah, müüme ainult originaalkaupa. Mitteoriginaalkaubaga kauplemine on ebaseaduslik, karistatav ja sellega benecom.ee ei tegele.

Kas ma pean registreerima kasutajaks, et tellimust esitada?

Ei pea. Tooteid saate tellida nii külalisena kui registreeritud kliendina. Kui aga soovite ka edaspidi meie e-poest tellida, siis soovitame luua oma konto. Teie enda kasutajakonto annab lisavõimaluse näha oma ostude ajalugu, näha ja muuta kontaktandmeid. Tellimuse vormistamine on lihtsam ja kiirem tänu eeltäidetud aadressiväljadele.

Kas ma saan oma tellimust muuta, kui olen juba ära maksnud?

Juhul kui märkasite tellimuses viga, on Teil võimalus tellimust muuta koheselt peale selle sooritamist. Tellimuse muutmiseks kirjuta sellest meie e-posti aadressil info@benecom.ee

Unustasin oma konto salasõna. Kuidas pean nüüd edasi toimima?

Olge mureta! Minge oma konto sisenemise lehele ja vajutage "Unustasite parooli?" nuppu. Sisestage lahtrisse oma e-posti aadress, millega varasemalt benecom.ee kasutaja tegite ning vajutage nuppu "Kinnita". Saadame Teie e-posti aadressile uue salasõna.

Kas on võimalik tasuda arvega?

benecom.ee veebipoes ei ole võimalik maksta arvega.

Kas ostetud toodet saab tagastada?

Jah, saab küll. Ostetud kaubale kehtib alates kauba kättesaamisest 14 päevane kauba tagastamisõigus. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis.

Kui olen toote tagastanud, millal saan tagasi toote eest tasutud summa?

Benecom OÜ tagastab kliendile raha 5 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

Kuidas kaupa tagastada?

Tarbija tagastusõigus on sätestatud õigusaktidega ning ei ole Benecom.ee veebipoest tellimise eripära. Ostetud kaubale kehtib alates kauba kättesaamisest 14 päevane tagastusõigus. Tagastusõigus on seatud tagama, et saadud kaup vastaks tellitule. Õigusaktidest tulenevalt peab tagastatav kaup olema avamata, kasutamata ja originaalpakendis.

Kas toode võib olla aegunud?

benecom.ee ei müü aegunud ilutooteid. Toote kehtivust ja ohutut kasutamist selgitab kosmeetikatoodete ohutust ja märgistamist reguleeriv Kosmeetikatoodete määrus 1223/2009/EÜ. Kosmeetikatooted mille säilivusaeg on pikem kui 30 kuud tähistatakse avatud kreemipurgi sümboliga. Kreemipurgi sümboli sisse märgitud number näitab toote ohutu kasutamise aega kuudes pärast tootepakendi avamist. Kosmeetikatoodetele mille säilivus on lühem kui 30 kuud, märgitakse toote säilimise tähtaeg. Konkreetse kauba tootmisaja välja selgitamiseks palume pöörduda meie poole e-posti aadressil info@benecom.ee

Kuna Benecom Oü müüdavad tooted ei sisalda säilitusained on äärmiselt oluline, et transport ning ladustamine toimub õigetel tingimustel. Benecom Oü EI VASTUTA brändi toodetede eest, mis on ostetud teistest allikatest kui akrediteeritud salongid või Spad.